Főoldal
Email írása
Telefon:
+36-20
978-4360
Egyszerűen átlátható
Magunkról

 

MAGUNKRÓL

A Compaudit Kft 2005-ben, „elődje" a Compta-Pont Gazdasági Szolgáltató Kft több éves könyvelői, gazdaságelemzői, vállalatszervezői és pénzügyi tapasztalatok birtokában lévő szakemberek társulásával 1998 évben alakult.

Az iroda tevékenységének kialakításánál alapvető célkitűzésként szerepelt az, hogy a klasszikus könyvelési tevékenységen túl, a cégek egyéni elvárásainak is megfelelő „személyre szabott" gazdasági- és kapcsolódó szolgáltatási tevékenységeivel hozzájáruljon a megbízó cégek gazdálkodásának eredményességéhez is.

Hogy miből áll ez a személyre szabott szolgáltatás?

Egy bemutatkozó konzultáció keretében megismerve az adott cég tevékenységét, céljait, üzleti elképzeléseit, Irodánk készen áll arra, hogy a cégvezetésnek:

  • Segítséget nyújtson az üzleti-, beruházási tervek elkészítéséhez és annak megvalósításához,
  • Rendszeresen információt szolgáltasson az időszaki eredményekről,
  • Időben tájékoztatást adjon adózási és egyéb a vállalkozás érdekében fontos határidőkről,
  • Szakmai információkat szolgáltasson amelyek alapján folyamatosan nyomon követhetik az egyes gazdasági akciók eredményességét,
  • Saját ötletekkel és tanácsokkal is hozzájáruljon a gazdálkodási-, racionalizálási elképzelések megvalósításához.

Az IRODA szakmai szolgáltatásai:

  • Könyvvezetés
  • Mérleg- és adóbevallások készítése
  • Számlázás
  • Bérszámfejtés és munkaügyi nyilvántartások vezetése
  • Könyvvizsgálat
  • Szabályzatok készítése
  • Adótanácsadás
  • Társaságok alapítása
  • Társaságok átalakítása
  • Gazdálkodást érintő jogszabályváltozások nyomon követése
  • és erről a vezetők folyamatos informálása

A Compaudit Gazdasági Szolgáltató Kft olyan szellemiséget képvisel, mely szerint a könyvelési munkát bizalmi munkának tekinti, és ehhez messzemenően biztosítja az ügyfelek adatvédelmét, másrészt kialakította a partnerek családias, kellemes légkörben történő fogadását, hogy személyes tanácsadással tudja elősegíteni vállalkozásának eredményes működését.

Az Iroda a vállalkozói-, szolgáltatói díjtételét mindenkor az adott cég tevékenységének és szokásainak, kívánalmainak a megismerése után az ügyfelekkel kölcsönös érdekek figyelembe vételével alakítja ki, melyet minden esetben három hónap eltelte után - a partnerrel közösen - véglegesít.

Az IRODA technikai és szakmai háttere:

Az Iroda integrált számítógépes ügyviteli rendszert alkalmaz, többgépes hálózatban üzemeltetve és rendelkezik minden olyan technikai eszközzel, berendezéssel, amely a munka minőségi elvégzéséhez szükséges.

Az iroda vezetője - a szakmai gyakorlaton túl:

  • pénzügyi, számviteli főiskolai végzettséggel,
  • adótanácsadói képesítéssel,
  • okleveles adószakértői,
  • okleveles könyvvizsgálói szakvizsgával,
  • mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkezik.

A munkatársak mérlegképes könyvelői, informatikus, valamint munkaügyi végzettséggel, és szakmai gyakorlattal rendelkeznek.

A közreműködő létszám minden esetben követi a megbízások számát, illetve a munka összetettségét.

Az IRODA mintegy 65 - 70 cégnek végez folyamatosan szolgáltatást, melyben a főtevékenység a könyvelés és gazdasági tanácsadás.

Részt veszünk egy érdekképviseleti szervezet szakmai tanácsadói tevékenységében, könyvelők szakmai továbbképzésében előadások tartásával, illetve szakmai törvénytervezetek szakvéleményezésében.

 

Könyvelő iroda | Honlapkészítés - Awex