MAGUNKRÓL
A Compaudit Kft 2005-ben, „elődje" a Compta-Pont Gazdasági Szolgáltató Kft több éves könyvelői, gazdaságelemzői, vállalatszervezői és pénzügyi tapasztalatok birtokában lévő szakemberek társulásával 1998 évben alakult.
Az iroda tevékenységének kialakításánál alapvető célkitűzésként szerepelt az, hogy a klasszikus könyvelési tevékenységen túl, a cégek egyéni elvárásainak is megfelelő „személyre szabott" gazdasági- és kapcsolódó szolgáltatási tevékenységeivel hozzájáruljon a megbízó cégek gazdálkodásának eredményességéhez is.
Hogy miből áll ez a személyre szabott szolgáltatás?
Egy bemutatkozó konzultáció keretében megismerve az adott cég tevékenységét, céljait, üzleti elképzeléseit, Irodánk készen áll arra, hogy a cégvezetésnek:
- Segítséget nyújtson az üzleti-, beruházási tervek elkészítéséhez és annak megvalósításához,
- Rendszeresen információt szolgáltasson az időszaki eredményekről,
- Időben tájékoztatást adjon adózási és egyéb a vállalkozás érdekében fontos határidőkről,
- Szakmai információkat szolgáltasson amelyek alapján folyamatosan nyomon követhetik az egyes gazdasági akciók eredményességét,
- Saját ötletekkel és tanácsokkal is hozzájáruljon a gazdálkodási-, racionalizálási elképzelések megvalósításához.
Az IRODA szakmai szolgáltatásai:
- Könyvvezetés
- Mérleg- és adóbevallások készítése
- Számlázás
- Bérszámfejtés és munkaügyi nyilvántartások vezetése
- Könyvvizsgálat
- Szabályzatok készítése
- Adótanácsadás
- Társaságok alapítása
- Társaságok átalakítása
- Gazdálkodást érintő jogszabályváltozások nyomon követése
- és erről a vezetők folyamatos informálása
A Compaudit Gazdasági Szolgáltató Kft olyan szellemiséget képvisel, mely szerint a könyvelési munkát bizalmi munkának tekinti, és ehhez messzemenően biztosítja az ügyfelek adatvédelmét, másrészt kialakította a partnerek családias, kellemes légkörben történő fogadását, hogy személyes tanácsadással tudja elősegíteni vállalkozásának eredményes működését.
Az Iroda a vállalkozói-, szolgáltatói díjtételét mindenkor az adott cég tevékenységének és szokásainak, kívánalmainak a megismerése után az ügyfelekkel kölcsönös érdekek figyelembe vételével alakítja ki, melyet minden esetben három hónap eltelte után - a partnerrel közösen - véglegesít.
Az IRODA technikai és szakmai háttere:
Az Iroda integrált számítógépes ügyviteli rendszert alkalmaz, többgépes hálózatban üzemeltetve és rendelkezik minden olyan technikai eszközzel, berendezéssel, amely a munka minőségi elvégzéséhez szükséges.
Az iroda vezetője - a szakmai gyakorlaton túl:
- pénzügyi, számviteli főiskolai végzettséggel,
- adótanácsadói képesítéssel,
- okleveles adószakértői,
- okleveles könyvvizsgálói szakvizsgával,
- mérlegképes könyvelői végzettséggel rendelkezik.
A munkatársak mérlegképes könyvelői, informatikus, valamint munkaügyi végzettséggel, és szakmai gyakorlattal rendelkeznek.
A közreműködő létszám minden esetben követi a megbízások számát, illetve a munka összetettségét.
Az IRODA mintegy 65 - 70 cégnek végez folyamatosan szolgáltatást, melyben a főtevékenység a könyvelés és gazdasági tanácsadás.
Részt veszünk egy érdekképviseleti szervezet szakmai tanácsadói tevékenységében, könyvelők szakmai továbbképzésében előadások tartásával, illetve szakmai törvénytervezetek szakvéleményezésében.